Sorteaza doar ce te intereseaza:

Bancuri

Top of Page

vineri, 23 mai 2008

Mansour, 5 ani la Poli

Gueye Mansour a semnat ieri un nou contract cu Poli şi este decis să cîştige tricoul de titular

Poli Timişoara se întăreşte pen­tru UEFA cu jucători din pro­pria ogradă.

Senegalezul Gueye Mansour (23 de ani) a revenit în trupa lui Du­san Uhrin jr, după ce în returul cam­pio­natului a lipsit nemotivat de la echi­pă. Mansi a refuzat transferul la Dinamo, iar apoi nu s-a mai pre­zen­tat la antrenamentele lui Poli II, aşa cum i-a cerut conducerea, pre­fe­rînd să plece în străinătate.

După mai multe încercări eşu­a­te de a-şi găsi un angajament ex­tern, atacantul s-a decis să revină spă­şit la Poli. Neînţelegerile dintre cele două părţi s-au rezolvat, iar Ma­rian Iancu i-a propus un nou con­tract, pe 5 ani, acceptat pe loc de atacant. Vechiul contract s-a anu­lat şi am semnat unul nou. Acum tot ce vreau este să mă antre­nez foarte bine, fizic, mental. Să fiu mai tare ca înainte. Nu mă sperie con­cu­renţa, nu mă intere­sea­ză ni­mic. Vreau doar să intru şi să dau gol. O să lupt pentru asta”, a spus Mansi. Conform înţelegerii, ata­can­tul beneficiază pînă vara viitoa­re de o clauză de reziliere în con­tract: “Acum pare mare, că nu am jucat, dar, dacă o să joc şi o să dau goluri, nu va mai părea aşa mare ”.

16 goluri a marcat Mansi în patru sezoane la Poli Timişoara

343 minute a strîns Mansour, în tricoul lui Poli, în campionatul trecut, marcînd un gol

Niciun comentariu: