Sorteaza doar ce te intereseaza:

Bancuri

Top of Page

vineri, 1 august 2008

Andrei Pavel, in pericol de a ramane paralizat

Andrei Pavel, in pericol de a ramane paralizat 01 August 2008, Antena3

Cel mai important jucator de tenis roman de la Ilie Nastase in prezent, Andrei Pavel, sufera in continuare din cauza durerilor de spate, iar o eventuala operatie il poate face sa ramana paralizat. Din acest motiv, liderul echipei Romaniei de Cupa Davis ia tot mai in serios in considerare varianta retragerii din activitatea profesionista.

'Exista riscul sa ma operez, ceea ce ar insemna practic finalul carierei mele. Oricum, tot anul acesta este incheiat. incerc cat pot de mult sa scap de operatie, pentru ca sunt riscuri destul de mari. Doamne fereste, exista riscul sa-mi atinga un nerv, sa raman paralizat sau sa-mi amorteasca un picior!', a declarat Pavel intr-un interviu acordat cotidianului Evenimentul Zilei.

Cu toate acestea, omul care a tinut in viata Romania in ultimii ani in Cupa Davis, spera sa mai aiba ocazia de a mai evolua la cateva competitii. 'inca nu m-am lasat.Ce imi doresc eu e sa mai pot juca la anul cateva turnee care imi plac mie. Mai vreau sa ma duc la un Grand Slam, poate si la Openul de la Bucuresti si alte turnee care imi fac placere', a explicat sportivul care are in palmares trei titluri ATP.

'Cneazul' a adaugat ca in lupta pentru presedintia Federatiei Romane de Tenis o sutine pe Ruxandra Dragomir, in detrimentul lui Dumitru Haradau. 'Merg cu Ruxandra. Sunt foarte multe zvonuri despre numele contracandidatilor. Stiu ca va fi candidat si Titi Haradau. El mi-a facut totul pe plac cand eram jucator. Ce treaba a facut, de ce este acuzat ma intereseaza mai putin. Insa Sanda este o fosta jucatoare care a fost printre primele 15 din lume. stie cu ce se mananca tenisul.

E normal sa fiu alaturi de ea, vreau sa castige pe drept. Am fost intrebat si eu daca vreau sa candidez si chiar m-a batut gandul. Am zis ca vreau sa fac chestia asta, dar mi s-a dus cheful. Sunt atatea scandaluri... Mi-am facut un nume in tenis, am muncit mult pentru asta, nu vreau sa se spuna despre mine nu stiu ce neadevaruri. Nu am nicio idee despre aceasta slujba, mi-e teama de lucrul de birou. Deocamdata, vreau sa ma concentrez pe familia mea', a explicat tenismenul.

Andrei Pavel s-a nascut pe 27 ianuarie 1974, la Constanta. A debutat in circuitul profesionist la 16 ani. De-a lungul carierei a cucerit trei titluri la simplu si sase la dublu. Cea mai buna pozitie in clasamentul ATP a atins-o in 2004, locul 13. A castigat din tenis peste 5 milioane de dolari.

Sursa: Antena3

Niciun comentariu: