Sorteaza doar ce te intereseaza:

Bancuri

Top of Page

luni, 4 august 2008

O britanica are o greutate de 210 kilograme. La 15 ani

O britanica are o greutate de 210 kilograme. La 15 ani 04 August 2008, Antena3

In timp ce adolescentele obisnuite au ca pasiuni shoppingul in mall, cluburile sau baietii, Georgia Davis prefera sa manance. Galeza de numai 15 ani are chiar o dependenta si a ajuns sa cantareasca 210 de kilograme.

'Doctorii mi-au spus ca as putea sa mor in orice moment. Nu pot sa merg mai mult de cativa pasi, pentru ca raman fara respiratie si de cateva luni sufar de diabet de gradul doi. Cand ma uit in oglinda ma intristez si ma duc sa plang in dormitorul meu. stiu ca o parte din vina imi apartine. Dar e foarte greu sa ma opresc din mancat. E ca un drog, unii oameni au ales heroina, eu am ales mancarea si ma omoara', a marturisit Georgia.

Daca unei fete normale de 15 ani, care ar trebui sa cantareasca pana in 60 de kilograme, ii sunt de ajuns 2000 de calorii pe zi, adolescenta din tara Galilor adauga zilnic peste 13 mii de calorii. Ea consuma mancare semipreparata, sandvisuri, alune, carnati, produse de patiserie, chipsuri, ciocolata, branza si bea doi litri de cola sau de lapte.

Apetitul exagerat a impiedicat-o pe Georgia sa mai manance la cantina scolii.

Obiceiul nesanatos a fost provocat de moartea tatalui sau, care s-a stins in urma unei boli la plamani. 'Eram fata lui tata si ii duc lipsa foarte mult. Atunci am inceput sa folosesc mancarea ca pe o alinare. Am inceput sa mananc dulciuri si ciocolata. Aveam sapte ani si cantaream 70 de kilograme', a declarat adolescenta.

Singura solutie, dupa excluderea operatiei, este de a slabi in mod natural 127 de kilograme. Acest lucru este posibil doar la 'Wellspring Academy', in Statele Unite ale Americii, o scoala de gimnastica si de slabit, destinata copiilor supraponderali.

Sursa: Antena3

Niciun comentariu: