Sorteaza doar ce te intereseaza:

Bancuri

Top of Page

joi, 4 septembrie 2008

Iancu: "FC Timişoara nu mai există din cauza unor şarlatani ordinari. Mă retrag!"

Marian Iancu, finaţatorul Timişoarei, a declarat după decizia FRF de a depuncta echipa pe Dan Păltinişanu că îşi retrage complet sprijinul financiar de la clubul bănăţean. Acesta susţine că prin pasivitatea sa va atrage retrogradarea Timişoarei!

"Cei din Federaţie sunt niste hoţi, nişte şarlatani, ne-au furat 6 puncte şi din punctul meu de vedere am ieşit complet din fotbal. Kassai este principalul vinovat, a efectuat un fals şi l-a ajutat pe Zambon.
Mi-au furat 500.000 de dolari împreună, iar falsul lor a determinat tribunalul de la Lausanne să ne penalizeze.

Începând de astăzi, noi nu mai investim în fotbal, ne-am retras complet finanţarea. Ca urmare a acţiunilor unor şarlatani ca Mircea Sandu, vom scoate falsurile la iveală şi aceşti nemernici micuţi îşi vor pierde funcţiile.

Va spun de pe acum, FC Timişoara nu mai există, este închisă şi nu va mai activa în fotbal. Nu voi mai face nici măcar un pas înapoi. Am îndurat destule pe banii mei şi pe sufletele celor din tribune"
a încheiat dezamăgit Iancu la sportro.

Niciun comentariu: