Sorteaza doar ce te intereseaza:

Bancuri

Top of Page

joi, 18 septembrie 2008

Inainte spala WC-uri, acum este ministru

Inainte spala WC-uri, acum este ministru 18 Septembrie 2008, Click!

La cei 45 de ani ai sai, ministrul afacerilor interne britanic Jacqui Smith este un model de succes pentru femei. insa putini stiu ca la varsta de 20 de ani, aceasta muncea ca menajera pe feriboturi pentru a castiga un ban. Conform Daily Mail, actualul ministru a lucrat in anii ‘80 menajera pe feribot.

Chiar daca in prezent ocupa una din primele patru pozitii din stat, Jacqui Smith nu poate spune ca a avut dintotdeauna o viata linistita, avand in vedere ca la 20 de ani lucra ca menajera pe feribot.

'Spalam cabinele din WC-urile de pe feribot si chiar si toaletele. Nu mi-e rusine sa o recunosc. Din banii castigati imi amintesc ca mi-am cumparat ultimele albume Duran Duran si Glastonbury', a declarat actualul ministru de interne, Jacqui Smith.

In aceeasi perioada, Jacqui Smith, care acum se intalneste cu personalitati internationale, se muta in primul ei apartament, despre care isi aminteste ca 'era foarte mic si saracacios'.

Pentru a se intretine la facultate, ea a fost nevoita sa munceasca din greu. A reusit insa sa fie unul din cei mai buni absolventi ai Universitatii Oxford, fapt ce a propulsat-o in cariera.

'In tinerete am si fumat, tin minte, dar nu regret nimic din ce am facut', a incheiat aceasta. in aceeasi situatie se mai afla alte doua colege de cabinet ministerial. Acestea sunt ministrul transporturilor, Ruth Kelly, si secretarul de stat Caroline Flint.

Sursa: Click!

Niciun comentariu: