Sorteaza doar ce te intereseaza:

Bancuri

Top of Page

marți, 9 iunie 2009

Mai bine mai tarziu decat niciodata: A terminat liceul la 90 de ani!

Mai bine mai tarziu decat niciodata: A terminat liceul la 90 de ani!Antena3 | Astazi

Dupa sapte decenii si 15 copii, Eleonor Benz a reusit, in sfarsit, sa termine liceul. Americanca in varsta de 90 de ani s-a lasat de scoala pe cand avea doar 17 primaveri, pentru a-si ajuta familia in timpul Marii Recesiuni din 1929-1941. A revenit insa cu forte proaspete in 2008 si a terminat ce incepuse in adolescenta.

Nevoita sa isi gaseasca o slujba, Eleonor a renuntat la cursuri in clasa a 12-a, cu doar cateva luni inainte de absolvire. 'Mai aveam putin, insa s-a deschis un post interesant, la serviciul surioarei mele. Si asta era ceva foarte rar in 1936, sa iti gasesti de munca, asa ca am acceptat. Apoi m-am casatorit, mi-am intemeiat o familie si nu m-am mai intors', povesteste batranica, cu parere de rau in glas.

In ultimii 73 de ani, americanca nu a stat niciun minut degeaba. Are 15 copii, 54 de nepoti si 37 de stranepoti. Cu toate acestea, i-a lipsit mereu diploma. Impinsa mai mult de la spate de fiicele ei, s-a reinscris la Lake View, nimeni altul decat liceul pe care il abandonase in prima instanta. Cu ajutor consistent din partea directorului, a reusit sa isi vada visul implinit.

'Ma simt binecuvantata. Dar stiti cum este in ziua de azi. O diploma de liceu nu este de ajuns, trebuie sa mergi si la facultate', a conchis simpatica nonagenara. Deh, ambitia si simtul umorului nu imbatranesc nicicand...

Aceasa stire a fost preluata de pe Antena3.

Niciun comentariu: